Ostatnio na naszym forum
  • Za co je lubicie
    Autor: Bubeusz, napisano 19 listopada 2023 Przejdź
  • Wybór zamku w H1
    Autor: Kasdeya75, napisano 25 października 2023 Przejdź
  • Fheroes 2 - nowy engine do starej gry
    Autor: Hellburn, napisano 11 października 2023 Przejdź
Ostatnio dodane mapy
  • Resurectra
    Autor: Huntka, dodano Zobacz
  • Wizard Pact
    Autor: Robert Lakatos, dodano Zobacz
  • Troll Trails
    Autor: Andy Gels, dodano Zobacz

Miasto Rycerza

W pełni rozbudowane miasto Rycerza

Fortyfikacje

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Zamek
Zamek
Zamek ułatwia obronę miasta (ustawia fortyfikacje) oraz zapewnia przychód 1000 sztuk złota na dzień. Pozwala na dalszą rozbudowę miasta. ● brak 5000 Złoto
20 Drewno 20 Ruda
Fosa
Fosa
Fosa spowalnia atakujące oddziały podczas oblężenia miasta. Jednostki przechodzące przez fosę muszą się w niej zatrzymać. Każdy oddział znajdujący się w fosie otrzymuję zwiększone obrażenia. ● brak 750 Złoto
Lewa wieżyczka
Lewa wieżyczka
Lewa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. ● brak 1500 Złoto
5 Ruda
Prawa wieżyczka
Prawa wieżyczka
Prawa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. ● brak 1500 Złoto
5 Ruda
Kwatera kapitana
Kwatera kapitana
W kwaterze mieszka kapitan, który dowodzi obroną zamku pod nieobecność bohatera. ● brak 500 Złoto
Fortyfikacje
Fortyfikacje
Fortyfikacje wzmacniają mury zamku sprawiając, że ich zniszczenie zajmuje więcej czasu. ● brak 1500 Złoto
5 Drewno 15 Ruda
Kapitan
Kapitan
Atak Obrona Moc zaklęć Wiedza

Infrastruktura

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Karczma
Karczma
Karczma zwiększa morale oddziałów broniących zamku. ● brak 500 Złoto
5 Drewno
Gildia złodziei
Gildia złodziei
Gildia złodziei dostarcza informacji na temat oponentów. Dodatkowe gildie poszerzają zakres informacji. ● brak 750 Złoto
5 Drewno
Targowisko
Targowisko
Targowisko pozwala na wymianę surowców. Dodatkowe targowiska poprawiają kurs wymiany. ● brak 500 Złoto
5 Drewno
Statua
Statua
Statua zwiększa przychód dzienny miasta o 250 sztuk złota. ● brak 1250 Złoto
5 Ruda
Stocznia
Stocznia
W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 sztuk złota oraz 10 sągów drewna. ● dostęp do morza 2000 Złoto
20 Drewno

Gildia magów

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Gildia magów, poziom 1
Gildia magów, poziom 1
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę magii.
Dostępne są tu 3 czary poziomu pierwszego.
● brak 2000 Złoto
5 Drewno 5 Ruda
Gildia magów, poziom 2
Gildia magów, poziom 2
Dodaje 3 zaklęcia poziomu drugiego. ● Gildia magów, poziom 1 1000 Złoto
5 Drewno 5 Ruda
4 RtęćSiarkaKryształyKlejnoty
Gildia magów, poziom 3
Gildia magów, poziom 3
Dodaje 2 zaklęcia poziomu trzeciego. ● Gildia magów, poziom 2 1000 Złoto
5 Drewno 5 Ruda
6 RtęćSiarkaKryształyKlejnoty
Gildia magów, poziom 4
Gildia magów, poziom 4
Dodaje 2 zaklęcia poziomu czwartego. ● Gildia magów, poziom 3 1000 Złoto
5 Drewno 5 Ruda
8 RtęćSiarkaKryształyKlejnoty
Gildia magów, poziom 5
Gildia magów, poziom 5
Dodaje 1 czar poziomu piątego. ● Gildia magów, poziom 4 1000 Złoto
5 Drewno 5 Ruda
10 RtęćSiarkaKryształyKlejnoty

Siedliska

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Chata kryta słomą
Chata kryta słomą
Chata kryta słomą pozwala na rekrutację chłopów. ● brak 200 Złoto
Tor strzelecki
Tor strzelecki
Tor strzelecki pozwala na rekrutację łuczników. ● Chata kryta słomą 1000 Złoto
Rozbudowany tor strzelecki
Rozbudowany tor strzelecki
Rozbudowany tor strzelecki pozwala na rekrutację łowców. ● Tor strzelecki 1500 Złoto
5 Drewno
Kuźnia
Kuźnia
Kuźnia pozwala na rekrutację pikinierów. ● Chata kryta słomą
● Studnia
1000 Złoto5 Ruda
Rozbudowana kuźnia
Rozbudowana kuźnia
Rozbudowana kuźnia pozwala na rekrutację weteranów. ● Kuźnia
● Zbrojownia
1000 Złoto5 Ruda
Zbrojownia
Zbrojownia
Zbrojownia pozwala na rekrutację zbrojnych. ● Chata kryta słomą 2000 Złoto
10 Drewno 10 Ruda
Rozbudowana zbrojownia
Rozbudowana zbrojownia
Rozbudowana zbrojownia pozwala na rekrutację mistrzów miecza. ● Tor strzelecki
● Kuźnia
● Zbrojownia
2000 Złoto
5 Drewno 5 Ruda
Plac turniejowy
Plac turniejowy
Plac turniejowy pozwala na rekrutację konnych. ● Tor strzelecki
● Kuźnia
● Zbrojownia
3000 Złoto
20 Drewno
Rozbudowany plac turniejowy
Rozbudowany plac turniejowy
Rozbudowany plac turniejowy pozwala na rekrutację czempionów. ● Plac turniejowy 3000 Złoto
10 Drewno
Katedra
Katedra
Katedra pozwala na rekrutację paladynów. ● Tor strzelecki
● Kuźnia
● Zbrojownia
5000 Złoto
20 Drewno 20 Kryształy
Rozbudowana katedra
Rozbudowana katedra
Rozbudowana katedra pozwala na rekrutację krzyżowców. ● Katedra 5000 Złoto
10 Drewno 10 Kryształy

Zwiększające przyrost

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Studnia
Studnia
Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo. ● brak 500 Złoto
Farma
Farma
Farma zwiększa przyrost chłopów o 8 tygodniowo. ● brak 1000 Złoto
Powrót do góry