Ostatnio na naszym forum
  • Za co je lubicie
    Autor: Bubeusz, napisano 19 listopada 2023 Przejdź
  • Wybór zamku w H1
    Autor: Kasdeya75, napisano 25 października 2023 Przejdź
  • Fheroes 2 - nowy engine do starej gry
    Autor: Hellburn, napisano 11 października 2023 Przejdź
Ostatnio dodane mapy
  • Resurectra
    Autor: Huntka, dodano Zobacz
  • Wizard Pact
    Autor: Robert Lakatos, dodano Zobacz
  • Troll Trails
    Autor: Andy Gels, dodano Zobacz

Artefakty związane z zaklęciami

Księga magii

Księga magii

Zapisują się w niej wszystkie poznane zaklęcia. Możliwa do nabycia w każdej gildii magów za 500 sztuk złota. Jest to jedyny artefakt, który nie może być wymieniany między bohaterami.
Zwój zaklęć

Zwój zaklęć

Zawiera ustawione w edytorze zaklęcie. Gdy bohater usunie zwój ze swojego ekwipunku czar również znika.
Hełm błyskawic

Hełm błyskawic

Poziom 1

Zaklęcie Błyskawica zadaje oddziałom bohatera 50% mniej obrażeń.
Lodowy płaszcz

Lodowy płaszcz

Poziom 1

Zaklęcia zimna zadają oddziałom bohatera 50% mniej obrażeń..
Ognisty płaszcz

Ognisty płaszcz

Poziom 1

Zaklęcia ognia zadają oddziałom bohatera 50% mniej obrażeń.
Serce lodu

Serce lodu

Poziom 1

Zaklęcia zimna zadają oddziałom bohatera 50% mniej obrażeń, zaklęcia ognia zadają dwa razy więcej obrażeń.
Serce ognia

Serce ognia

Poziom 1

Zaklęcia ognia zadają oddziałom bohatera 50% mniej obrażeń, zaklęcia lodu zadają dwa razy więcej obrażeń.
Brosza osłony

Brosza osłony

Poziom 1

Zaklęcia Armagedon oraz Burza żywiołów zadają oddziałom bohatera 50% obrażeń. Moc zaklęć bohatera zostaje obniżona o 2.
Piorunochron

Piorunochron

Poziom 2

Zaklęcie Błyskawica zadaje 50% więcej obrażeń.
Wiecznie zimny sopel

Wiecznie zimny sopel

Poziom 2

Zaklęcia zimna bohatera zadają 50% więcej obrażeń.
Niestygnąca bryła magmy

Niestygnąca bryła magmy

Poziom 2

Zaklęcia ognia bohatera zadają 50% więcej obrażeń.
Ankh

Ankh

Poziom 2

Podwaja siłę zaklęć Ożywienie martwych i Wskrzeszenie.
Księga żywiołów

Księga żywiołów

Poziom 2

Podwaja siłę zaklęć Przywołanie żywiołaka ... .
Złoty zegarek

Złoty zegarek

Poziom 2

Podwaja siłę zaklęcia Hipnoza.
Wężowy pierścień

Wężowy pierścień

Poziom 1

Zmniejsza o 50% (zaokrąglając w dół) koszt rzucania zaklęcia Błogosławieństwo.
Złe oko

Złe oko

Poziom 2

Zmniejsza o 50% (zaokrąglając w dół) koszt rzucania zaklęcia Klątwa.
Pierścień żywiołów

Pierścień żywiołów

Poziom 2

Zmniejsza o 50% (zaokrąglając w dół) koszt rzucania zaklęć Przywołanie żywiołaka ... .
Czepiec

Czepiec

Poziom 2

Zmniejsza o 50% (zaokrąglając w dół) koszt rzucania zaklęć Oślepienie, Paraliż, Hipnoza.
Zaklęta klepsydra

Zaklęta klepsydra

Poziom 1

Przedłuża czas trwania zaklęć o 2 tury.
Kapelusz czarodzieja

Kapelusz czarodzieja

Poziom 3

Przedłuża czas trwania zaklęć o 10 tur.
Święty medalion

Święty medalion

Poziom 1

Chroni oddziały bohatera przed zaklęciem Klątwa.
Różdżka negacji

Różdżka negacji

Poziom 3

Chroni oddziały bohatera przed zaklęciem Rozproszenie.
Medalion wszystkowidzenia

Medalion wszystkowidzenia

Poziom 1

Chroni oddziały bohatera przed zaklęciem Oślepienie.
Kinetyczny medalion

Kinetyczny medalion

Poziom 1

Chroni oddziały bohatera przed zaklęciem Paraliż.
Medalion spokoju

Medalion spokoju

Poziom 1

Chroni oddziały bohatera przed zaklęciem Szał bitewny.
Medalion wolnej woli

Medalion wolnej woli

Poziom 1

Chroni oddziały bohatera przed zaklęciem Hipnoza.
Medalion życia

Medalion życia

Poziom 1

Chroni oddziały bohatera przed zaklęciami Drgawki śmierci oraz Fala śmierci.
Medalion śmierci

Medalion śmierci

Poziom 1

Chroni oddziały bohatera przed zaklęciami Święte słowo oraz Święte zawołanie.
Kula negacji

Kula negacji

Poziom 3

Uniemożliwia rzucanie zaklęć na polu bitwy.
Powrót do góry