Ostatnio na naszym forum
  • Fheroes 2 - nowy engine do starej gry
    Autor: Tallos, napisano 4 sierpnia 2024 Przejdź
  • Za co je lubicie
    Autor: Bubeusz, napisano 19 listopada 2023 Przejdź
  • Wybór zamku w H1
    Autor: Kasdeya75, napisano 25 października 2023 Przejdź
Ostatnio dodane mapy
  • Resurectra
    Autor: Huntka, dodano Zobacz
  • Wizard Pact
    Autor: Robert Lakatos, dodano Zobacz
  • Troll Trails
    Autor: Andy Gels, dodano Zobacz

Otwarta implementacja Heroes 2

, autor: MiB

Od kilku miesięcy oczy fanów sagi HoMM zwrócone są na projekt "]VCMI. Dzięki stabilnemu rozwojowi, stałemu kalendarzowi kolejnych wydań oraz ogromnemu zaawansowaniu prac wielu graczy upatruje w nim nadzieję na złapanie drugiego oddechu przez sagę. W czasie gdy wszyscy ekscytowali się rozwojem VCMI grupa programistów zza naszej wschodniej granicy wyszła z propozycją napisania silnika dla Heroes 2. Dość długo efektów ich pracy nie było widać i wiele osób uważało ten projekt za martwy. Jednak końcem marca stabilna wersja otwartoźródłowej implementacji silnika do Heroes 2 ujrzała światło dzienne! Autorzy twierdzą, że stworzyli kompletny i w pełni grywalny produkt. Czy tak jest w istocie każdy zainteresowany może się przekonać osobiście - wystarczy pobrać program ze strony projektu i postępować zgodnie z krótką instrukcją instalacji. Zachęcam do testowania i podzielenia się opinią o grze na "]forum Heroes 2.

Edytowano 1 raz, ostatnio 4 kwietnia 2010.
Zaloguj się aby skomentować nowinę!