Ostatnio na naszym forum
  • Fheroes 2 - nowy engine do starej gry
    Autor: Tallos, napisano 4 sierpnia 2024 Przejdź
  • Za co je lubicie
    Autor: Bubeusz, napisano 19 listopada 2023 Przejdź
  • Wybór zamku w H1
    Autor: Kasdeya75, napisano 25 października 2023 Przejdź
Ostatnio dodane mapy
  • Resurectra
    Autor: Huntka, dodano Zobacz
  • Wizard Pact
    Autor: Robert Lakatos, dodano Zobacz
  • Troll Trails
    Autor: Andy Gels, dodano Zobacz

Atak zionięciem

W przeciwieństwie do Heroes of Might and Magic III, umiejętność ta przysporzyła kłopotów niejednemu graczowi. Przyczyną problemów jest niezbyt precyzyjny interfejs gry. Spieszymy więc z pomocą:

Ciemne pola to oddział atakujący, natomiast jasne pola – oddział atakowany. Strzałki poziome oznaczają kierunki, w których zwrócone są stwory. Koniec ukośnej strzałki wskazuje pole, które również zostanie „zaatakowane”. Miecz wskazuje atakowane pole - ma to znaczenie tylko w wypadku, gdy musimy podlecieć/podejść do naszej ofiary. Natomiast, gdy nasz oddział już stoi przy wrogu, wtedy jakiekolwiek pole byśmy zaatakowali – efekt będzie taki sam.