Ostatnio na naszym forum
  • Fheroes 2 - nowy engine do starej gry
    Autor: Tallos, napisano 4 sierpnia 2024 Przejdź
  • Za co je lubicie
    Autor: Bubeusz, napisano 19 listopada 2023 Przejdź
  • Wybór zamku w H1
    Autor: Kasdeya75, napisano 25 października 2023 Przejdź
Ostatnio dodane mapy
  • Resurectra
    Autor: Huntka, dodano Zobacz
  • Wizard Pact
    Autor: Robert Lakatos, dodano Zobacz
  • Troll Trails
    Autor: Andy Gels, dodano Zobacz

Błędy

  • Gdy na polu bitwy znajdują się zielone/czerwone/czarne smoki lub krasnoludy/krasnoludy wojownicy, istnieje szansa, że rzucenie masowego czaru nie powiedzie się – zaklęcie zostanie odparte, o czym zostaniemy poinformowani efektem dźwiękowym. Dotyczy to zarówno zaklęć pozytywnych jak i negatywnych. Sytuacja ta ma najczęściej miejsce na początku bitwy, gdy jedna z wymienionych jednostek znajduje się na pierwszej pozycji w armii bohatera.

  • Pozytywne lub negatywne efekty zaklęć aktywne przed śmiercią oddziału, będą dalej w mocy po wskrzeszeniu tego oddziału.

  • Spowolnione jednostki latające mogą mieć problem z omijaniem przeszkód na polu bitwy. W rezultacie (w specyficznych warunkach), mogą zostać nawet pozbawione możliwości ruchu.

  • Jednostki dwupolowe (a w szczególności dwupolowe latające) przy ataku mogą zatrzymać się nie w tym miejscu, które wskazał gracz.

  • Jednostki dwupolowe nie mogą przejść jednego pola w linii poziomej, do przodu.

  • Wskrzeszenie dwupolowej jednostki, podczas gdy na jej zwłokach leży martwy oddział przeciwnika, bądź jednopolowa jednostka gracza, czyni tą jednostkę nieśmiertelną (i niewidzialną) do momentu jej przemieszczenia.

  • Jednostki sporadycznie zachowują się jakby były pod wpływem czaru Szał Bitewny.

  • Niekiedy oddział będący pod wpływem Szału Bitewnego atakuje jednostki znajdujące się nieco dalej niż najbliższy cel.

  • Podczas strzału lisza w jednostkę dwupolową, obszar chmury zostaje wycentrowany na tylnym polu tej jednostki, przez co oddziały stojące PRZED dwupolowym stworem nie odniosą obrażeń.

  • Gra blokuje się przy wpisywaniu haseł do bram z polskimi znakami. Należy przy takiej sytuacji wcisnąć Shift+Ctrl by odblokować grę.

  • Bohater nie może odwiedzić więcej niż 32 drzew wiedzy (reszta przestaje działać i zachowuje się jakby je już odwiedzono).

  • Przy awansie z poziomu 75 bohater przeskakuje na poziom 96.
    Z poziomu 96 za pomocą Drzewa wiedzy bohater otrzymuje poziom 0, natomiast wygrywając bitwę – 290.
    Z poziomu 290 – przy pomocy Drzewa wiedzy bohater awansuje na poziom 65, wygrywając bitwę – 472.
    Kolejne awanse, niezależnie od sposobu – zerują poziom.

  • Opisy artefaktów Piorunochron oraz Hełm błyskawic sugerują, że ich posiadanie wpływa na wszelkie zaklęcia błyskawic. W rzeczywistości, premię otrzymuje (bądź zostaje osłabiona) tylko zwykła, pojedyncza Błyskawica.

  • Opis artefaktu Łamacz mieczy jest błędny.

  • Grafika lokacji Sfinks jest lekko "przycięta".

  • Grafiki dróg na mapie przygody nie wyświetlają się prawidłowo, gdy są narysowane blisko siebie.

  • Zaklęcia Nawiedzenie, Ustaw strażnika powietrza, Ustaw strażnika ognia, Ustaw strażnika wody oraz Ustaw strażnika ziemi osiągają maksymalną siłę przy mocy zaklęć równej 51 – kolejne punkty mocy zaklęć nie mają wpływu na liczbę przyzywanych strażników.