
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Zamek
![]() |
Zamek ułatwia obronę miasta (ustawia fortyfikacje) oraz zapewnia przychód 1000 sztuk złota na dzień. Pozwala na dalszą rozbudowę miasta. | ● brak | 5000 ![]() 20 ![]() ![]() |
Fosa
![]() |
Fosa spowalnia atakujące oddziały podczas oblężenia miasta. Jednostki przechodzące przez fosę muszą się w niej zatrzymać. Każdy oddział znajdujący się w fosie otrzymuję zwiększone obrażenia. | ● brak | 750 ![]() |
Lewa wieżyczka
![]() |
Lewa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. | ● brak | 1500 ![]() 5 ![]() |
Prawa wieżyczka
![]() |
Prawa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. | ● brak | 1500 ![]() 5 ![]() |
Kwatera kapitana
![]() |
W kwaterze mieszka kapitan, który dowodzi obroną zamku pod nieobecność bohatera. | ● brak | 500 ![]() |
Fortyfikacje
![]() |
Fortyfikacje wzmacniają mury zamku sprawiając, że ich zniszczenie zajmuje więcej czasu. | ● brak | 1500 ![]() 5 ![]() ![]() |
Kapitan
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Karczma
![]() |
Karczma zwiększa morale oddziałów broniących zamku. | ● brak | 500 ![]() 5 ![]() |
Gildia złodziei
![]() |
Gildia złodziei dostarcza informacji na temat oponentów. Dodatkowe gildie poszerzają zakres informacji. | ● brak | 750 ![]() 5 ![]() |
Targowisko
![]() |
Targowisko pozwala na wymianę surowców. Dodatkowe targowiska poprawiają kurs wymiany. | ● brak | 500 ![]() 5 ![]() |
Statua
![]() |
Statua zwiększa przychód dzienny miasta o 250 sztuk złota. | ● brak | 1250 ![]() 5 ![]() |
Stocznia
![]() |
W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 sztuk złota oraz 10 sągów drewna. | ● dostęp do morza | 2000 ![]() 20 ![]() |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Gildia magów, poziom 1
![]() |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę magii.
Dostępne są tu 3 czary poziomu pierwszego. |
● brak | 2000 ![]() 5 ![]() ![]() |
Gildia magów, poziom 2
![]() |
Dodaje 3 zaklęcia poziomu drugiego. | ● Gildia magów, poziom 1 | 1000 ![]() 5 ![]() ![]() 4 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gildia magów, poziom 3
![]() |
Dodaje 2 zaklęcia poziomu trzeciego. | ● Gildia magów, poziom 2 | 1000 ![]() 5 ![]() ![]() 6 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gildia magów, poziom 4
![]() |
Dodaje 2 zaklęcia poziomu czwartego. | ● Gildia magów, poziom 3 | 1000 ![]() 5 ![]() ![]() 8 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gildia magów, poziom 5
![]() |
Dodaje 1 czar poziomu piątego. | ● Gildia magów, poziom 4 | 1000 ![]() 5 ![]() ![]() 10 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Chata kryta słomą
![]() |
Chata kryta słomą pozwala na rekrutację chłopów. | ● brak | 200 ![]() |
Tor strzelecki
![]() |
Tor strzelecki pozwala na rekrutację łuczników. | ● Chata kryta słomą | 1000 ![]() |
Rozbudowany tor strzelecki
![]() |
Rozbudowany tor strzelecki pozwala na rekrutację łowców. | ● Tor strzelecki | 1500 ![]() 5 ![]() |
Kuźnia
![]() |
Kuźnia pozwala na rekrutację pikinierów. | ● Chata kryta słomą
● Studnia |
1000 ![]() ![]() |
Rozbudowana kuźnia
![]() |
Rozbudowana kuźnia pozwala na rekrutację weteranów. | ● Kuźnia
● Zbrojownia |
1000 ![]() ![]() |
Zbrojownia
![]() |
Zbrojownia pozwala na rekrutację zbrojnych. | ● Chata kryta słomą | 2000 ![]() 10 ![]() ![]() |
Rozbudowana zbrojownia
![]() |
Rozbudowana zbrojownia pozwala na rekrutację mistrzów miecza. | ● Tor strzelecki
● Kuźnia ● Zbrojownia |
2000 ![]() 5 ![]() ![]() |
Plac turniejowy
![]() |
Plac turniejowy pozwala na rekrutację konnych. | ● Tor strzelecki
● Kuźnia ● Zbrojownia |
3000 ![]() 20 ![]() |
Rozbudowany plac turniejowy
![]() |
Rozbudowany plac turniejowy pozwala na rekrutację czempionów. | ● Plac turniejowy | 3000 ![]() 10 ![]() |
Katedra
![]() |
Katedra pozwala na rekrutację paladynów. | ● Tor strzelecki
● Kuźnia ● Zbrojownia |
5000 ![]() 20 ![]() ![]() |
Rozbudowana katedra
![]() |
Rozbudowana katedra pozwala na rekrutację krzyżowców. | ● Katedra | 5000 ![]() 10 ![]() ![]() |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Studnia
![]() |
Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo. | ● brak | 500 ![]() |
Farma
![]() |
Farma zwiększa przyrost chłopów o 8 tygodniowo. | ● brak | 1000 ![]() |
Powrót do góry |