Grupowe błogosławieństwo
|
Koszt:
12 many |
Wszystkie przyjazne oddziały zadają maksymalne możliwe obrażenia. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera. |
Grupowa klątwa
|
Koszt:
12 many |
Wszystkie wrogie oddziały zadają minimalne możliwe obrażenia. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera. |
Antymagia
|
Koszt:
7 many |
Usuwa wszelkie negatywne i pozytywne efekty wpływające na wybrany przyjazny oddział i czyni go całkowicie niewrażliwym na zaklęcia. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera. |
Grupowe rozproszenie
|
Koszt:
12 many |
Usuwa wszelkie negatywne i pozytywne efekty wpływające na wszystkie oddziały. |
Grupowe przyspieszenie
|
Koszt:
10 many |
Zwiększa zasięg ruchu wszystkich przyjaznych oddziałów o 2. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera. |
Teleport
|
Koszt:
9 many |
Przenosi wybrany przyjazny oddział na wskazane miejsce na polu bitwy. |
Paraliż
|
Koszt:
9 many |
Wskazany wrogi oddział zostaje wyeliminowany z walki na tyle tur ile wynosi moc zaklęć bohatera. Gdy dany oddział zostanie wcześniej zaatakowany (jeszcze przed jego turą), nie kontratakuje, a zaklęcie przestaje działać w następnej turze. |
Ożywienie martwych
|
Koszt:
10 many |
Przywraca do życia wcześniej zabite oddziały nieumarłych. Siłę zaklęcia można obliczyć według wzoru: 50 x moc zaklęć bohatera / maksymalne punkty życia wskazanego oddziału = ożywione jednostki z zaokrągleniem w dół. |
Kula ognia
|
Koszt:
9 many |
Wszystkie oddziały znajdujące się w polu rażenia otrzymują obrażenia równe 10 x moc zaklęć bohatera. Pole rażenia zaklęcia to wskazany hex oraz otaczające go pola (razem 7 pól). |
Krąg zimna
|
Koszt:
9 many |
Wszystkie oddziały znajdujące się w polu rażenia otrzymują obrażenia równe 10 x moc zaklęć bohatera. Pole rażenia zaklęcia to otaczające wskazany hex pola (razem 6 pól). |
Fala śmierci
|
Koszt:
10 many |
Wszystkie żywe oddziały na polu bitwy otrzymują obrażenia równe 10 x moc zaklęć bohatera. |
Święte słowo
|
Koszt:
9 many |
Wszystkie nieumarłe oddziały na polu bitwy otrzymują obrażenia równe 10 x moc zaklęć bohatera. |
Trzęsienie ziemi
|
Koszt:
15 many |
Powoduje uszkodzenia murów zamku. |
Pokaż miasta
|
Koszt:
2 many |
Pokazuje lokalizację wszystkich miast na mapie. |
Pokaż bohaterów
|
Koszt:
2 many |
Pokazuje lokalizację wszystkich bohaterów na mapie. |
Identyfikacja bohatera
|
Koszt:
9 many |
Pokazuje dokładne statystyki oraz liczebność armii wrogiego bohatera. |