Hipnoza
|
Koszt:
15 many |
Pozwala przejąć kontrolę nad oddziałem wroga na 1 turę. Można zahipnotyzować oddziały, których suma punktów życia nie przekracza 25 x moc zaklęć bohatera. |
Prawdziwe wskrzeszenie
|
Koszt:
15 many |
Przywraca na stałe do życia wcześniej zabite oddziały. Siłę zaklęcia można obliczyć według wzoru: 50 x moc zaklęć bohatera / maksymalne punkty życia wskazanego oddziału = wskrzeszone jednostki z zaokrągleniem w dół. |
Lustrzane odbicie
|
Koszt:
25 many |
Tworzy kopię wybranego przyjaznego oddziału, której zdolności ofensywne są identyczne jak u oryginału. Po otrzymaniu jakichkolwiek obrażeń, kopia oddziału znika. Na polu bitwy może znajdować się tylko jedno lustrzane odbicie danego oddziału. |
Przywołanie Żywiołaka powietrza
|
Koszt:
30 many |
Przywołuje żywiołaki, których liczba wynosi 3 x moc zaklęć bohatera. |
Przywołanie Żywiołaka ognia
|
Koszt:
30 many |
Przywołuje żywiołaki, których liczba wynosi 3 x moc zaklęć bohatera. |
Przywołanie Żywiołaka wody
|
Koszt:
30 many |
Przywołuje żywiołaki, których liczba wynosi 3 x moc zaklęć bohatera. |
Przywołanie Żywiołaka ziemi
|
Koszt:
30 many |
Przywołuje żywiołaki, których liczba wynosi 3 x moc zaklęć bohatera. |
Armagedon
|
Koszt:
20 many |
Rani wszystkie jednostki znajdujące się na polu bitwy, zadając obrażenia 50 x moc zaklęć bohatera. |
Brama między wymiarami
|
Koszt:
10 many |
Pozwala bohaterowi przenieść się w pobliskie miejsce. |
Miejski portal
|
Koszt:
20 many |
Przenosi bohatera do dowolnego posiadanego miasta, o ile nie stacjonuje w nim inny bohater. |