Zabójca smoków
|
Koszt:
6 many |
Zwiększa współczynnik ataku wskazanego przyjaznego oddziału o 5. Premia ta obowiązuje tylko przy atakach przeciwko smokom. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera. |
Stalowa skóra
|
Koszt:
6 many |
Zwiększa współczynnik obrony wskazanego przyjaznego oddziału o 5. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera. |
Promień osłabienia
|
Koszt:
7 many |
Zmniejsza współczynnik obrony wskazanego wrogiego oddziału o 3. Efekt zaklęcia kumuluje się. Zaklęcie trwa aż do zakończenia bitwy. |
Oślepienie
|
Koszt:
6 many |
Wskazany wrogi oddział zostaje wyeliminowany z walki na tyle tur ile wynosi moc zaklęć bohatera. Gdy dany oddział zostanie wcześniej zaatakowany (jeszcze przed jego turą), kontratakuje zadając 50% obrażeń, a zaklęcie przestaje działać w następnej turze. |
Błyskawica
|
Koszt:
7 many |
Wskazany wrogi oddział otrzymuje obrażenia równe 25 x moc zaklęć bohatera. |
Promień zimna
|
Koszt:
6 many |
Wskazany wrogi oddział otrzymuje obrażenia równe 20 x moc zaklęć bohatera. |
Drgawki śmierci
|
Koszt:
6 many |
Wszystkie żywe oddziały na polu bitwy otrzymują obrażenia równe 5 x moc zaklęć bohatera. |
Pokaż artefakty
|
Koszt:
2 many |
Pokazuje lokalizacje wszystkich artefaktów na mapie (nie dotyczy artefaktów zakopanych). |
Wizje
|
Koszt:
6 many |
Pokazuje dokładną ilość neutralnych armii i przewiduje jak się one zachowają (czy zaatakują, czy uciekną). |
Nawiedzenie
|
Koszt:
8 many |
Sprawia, że obecnie odwiedzaną kopalnię nawiedzają duchy w ilości 4 x moc zaklęć bohatera. Kopalnia zaprzestaje wydobycia. |
Przywołanie łodzi
|
Koszt:
5 many |
Przywołuje najbliższą łódź. Aby zaklęcie zadziałało, bohater musi znajdować się w sąsiedztwie wody. |