Ostatnio na naszym forum
  • Fheroes 2 - nowy engine do starej gry
    Autor: Tallos, napisano 4 sierpnia 2024 Przejdź
  • Za co je lubicie
    Autor: Bubeusz, napisano 19 listopada 2023 Przejdź
  • Wybór zamku w H1
    Autor: Kasdeya75, napisano 25 października 2023 Przejdź
Ostatnio dodane mapy
  • Resurectra
    Autor: Huntka, dodano Zobacz
  • Wizard Pact
    Autor: Robert Lakatos, dodano Zobacz
  • Troll Trails
    Autor: Andy Gels, dodano Zobacz

Zaklęcia 2 poziomu

Zaklęcia bitewne

Zabójca smoków
Zabójca smoków
Koszt:
6 many
Zwiększa współczynnik ataku wskazanego przyjaznego oddziału o 5. Premia ta obowiązuje tylko przy atakach przeciwko smokom. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera.
Stalowa skóra
Stalowa skóra
Koszt:
6 many
Zwiększa współczynnik obrony wskazanego przyjaznego oddziału o 5. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera.
Promień osłabienia
Promień osłabienia
Koszt:
7 many
Zmniejsza współczynnik obrony wskazanego wrogiego oddziału o 3. Efekt zaklęcia kumuluje się. Zaklęcie trwa aż do zakończenia bitwy.
Oślepienie
Oślepienie
Koszt:
6 many
Wskazany wrogi oddział zostaje wyeliminowany z walki na tyle tur ile wynosi moc zaklęć bohatera. Gdy dany oddział zostanie wcześniej zaatakowany (jeszcze przed jego turą), kontratakuje zadając 50% obrażeń, a zaklęcie przestaje działać w następnej turze.
Błyskawica
Błyskawica
Koszt:
7 many
Wskazany wrogi oddział otrzymuje obrażenia równe 25 x moc zaklęć bohatera.
Promień zimna
Promień zimna
Koszt:
6 many
Wskazany wrogi oddział otrzymuje obrażenia równe 20 x moc zaklęć bohatera.
Drgawki śmierci
Drgawki śmierci
Koszt:
6 many
Wszystkie żywe oddziały na polu bitwy otrzymują obrażenia równe 5 x moc zaklęć bohatera.

Zaklęcia podróżne

Pokaż artefakty
Pokaż artefakty
Koszt:
2 many
Pokazuje lokalizacje wszystkich artefaktów na mapie (nie dotyczy artefaktów zakopanych).
Wizje
Wizje
Koszt:
6 many
Pokazuje dokładną ilość neutralnych armii i przewiduje jak się one zachowają (czy zaatakują, czy uciekną).
Nawiedzenie
Nawiedzenie
Koszt:
8 many
Sprawia, że obecnie odwiedzaną kopalnię nawiedzają duchy w ilości 4 x moc zaklęć bohatera. Kopalnia zaprzestaje wydobycia.
Przywołanie łodzi
Przywołanie łodzi
Koszt:
5 many
Przywołuje najbliższą łódź. Aby zaklęcie zadziałało, bohater musi znajdować się w sąsiedztwie wody.