Grupowa tarcza
|
Koszt:
7 many |
Wszystkie przyjazne oddziały otrzymują 50% mniej obrażeń z dystansu. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera. |
Grupowe uleczenie
|
Koszt:
15 many |
Usuwa wszelkie negatywne efekty wpływające na wszystkie przyjazne oddziały oraz przywraca punkty życia równe 5 x moc zaklęć bohatera. |
Grupowe spowolnienie
|
Koszt:
15 many |
Zmniejsza zasięg ruchu wszystkich wrogich oddziałów o 50% (zaokrąglając w górę). Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera. |
Szał bitewny
|
Koszt:
12 many |
Sprawia, że jednostka atakuje na najbliższy oddział. |
Wskrzeszenie
|
Koszt:
12 many |
Przywraca do życia wcześniej zabite oddziały. Siłę zaklęcia można obliczyć według wzoru: 50 x moc zaklęć bohatera / maksymalne punkty życia wskazanego oddziału = wskrzeszone jednostki z zaokrągleniem w dół. Po zakończonej bitwie przywrócone do życia oddziały znikają. |
Seria błyskawic
|
Koszt:
15 many |
Wskazany wrogi oddział otrzymuje obrażenia równe 40 x moc zaklęć bohatera. Następnie błyskawica przeskakuje na najbliższy oddział zadając mu 50% obrażeń, na trzeci zadając 25% i na czwarty zadając 12%. |
Uderzenie ognia
|
Koszt:
15 many |
Wszystkie oddziały znajdujące się w polu rażenia otrzymują obrażenia równe 10 x moc zaklęć bohatera. Pole rażenia zaklęcia to wskazany hex oraz wszystkie otaczające go pola w promieniu 2 (razem 19 pól). |
Deszcz meteorów
|
Koszt:
15 many |
Wszystkie oddziały znajdujące się w polu rażenia otrzymują obrażenia równe 25 x moc zaklęć bohatera. Pole rażenia zaklęcia to wskazany hex oraz otaczające go pola (razem 7 pól). |
Święte zawołanie
|
Koszt:
12 many |
Wszystkie nieumarłe oddziały na polu bitwy otrzymują obrażenia równe 20 x moc zaklęć bohatera. |
Burza żywiołów
|
Koszt:
15 many |
Wszystkie oddziały na polu bitwy otrzymują obrażenia równe 25 x moc zaklęć bohatera. |
Pokaż wszystko
|
Koszt:
3 many |
Cała kraina staje się widoczna. |
Brama do miasta
|
Koszt:
10 many |
Przenosi bohatera do najbliższego należącego do niego miasta, o ile nie jest ono okupowane przez innego bohatera. |
Ustaw strażnika powietrza
|
Koszt:
15 many |
Przyzywa żywiołaki, które pilnują odwiedzaną obecnie kopalnię przed wrogimi graczami. Ich ilość = 4 x moc zaklęć bohatera. |
Ustaw strażnika ognia
|
Koszt:
15 many |
Przyzywa żywiołaki, które pilnują odwiedzaną obecnie kopalnię przed wrogimi graczami. Ich ilość = 4 x moc zaklęć bohatera. |
Ustaw strażnika wody
|
Koszt:
15 many |
Przyzywa żywiołaki, które pilnują odwiedzaną obecnie kopalnię przed wrogimi graczami. Ich ilość = 4 x moc zaklęć bohatera. |
Ustaw strażnika ziemi
|
Koszt:
15 many |
Przyzywa żywiołaki, które pilnują odwiedzaną obecnie kopalnię przed wrogimi graczami. Ich ilość = 4 x moc zaklęć bohatera. |