Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Zamek
|
Zamek ułatwia obronę miasta (ustawia fortyfikacje) oraz zapewnia przychód 1000 sztuk złota na dzień. Pozwala na dalszą rozbudowę miasta. | ● brak | 5000
20 20 |
Fosa
|
Fosa spowalnia atakujące oddziały podczas oblężenia miasta. Jednostki przechodzące przez fosę muszą się w niej zatrzymać. Każdy oddział znajdujący się w fosie otrzymuję zwiększone obrażenia. | ● brak | 750 |
Lewa wieżyczka
|
Lewa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. | ● brak | 1500
5 |
Prawa wieżyczka
|
Prawa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. | ● brak | 1500
5 |
Kwatera kapitana
|
W kwaterze mieszka kapitan, który dowodzi obroną zamku pod nieobecność bohatera. | ● brak | 500 |
Kapitan
|
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Karczma
|
Karczma zwiększa morale oddziałów broniących zamku. | ● brak | 500
5 |
Gildia złodziei
|
Gildia złodziei dostarcza informacji na temat oponentów. Dodatkowe gildie poszerzają zakres informacji. | ● brak | 750
5 |
Targowisko
|
Targowisko pozwala na wymianę surowców. Dodatkowe targowiska poprawiają kurs wymiany. | ● brak | 500
5 |
Statua
|
Statua zwiększa przychód dzienny miasta o 250 sztuk złota. | ● brak | 1250
5 |
Stocznia
|
W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 sztuk złota oraz 10 sągów drewna. | ● dostęp do morza | 2000
20 |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Gildia magów, poziom 1
|
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę magii.
Dostępne są tu 3 czary poziomu pierwszego. |
● brak | 2000
5 5 |
Gildia magów, poziom 2
|
Dodaje 3 zaklęcia poziomu drugiego. | ● Gildia magów, poziom 1 | 1000
5 5 4 |
Gildia magów, poziom 3
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu trzeciego. | ● Gildia magów, poziom 2 | 1000
5 5 6 |
Gildia magów, poziom 4
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu czwartego. | ● Gildia magów, poziom 3 | 1000
5 5 8 |
Gildia magów, poziom 5
|
Dodaje 1 czar poziomu piątego. | ● Gildia magów, poziom 4 | 1000
5 5 10 |
Biblioteka
|
Biblioteka zwiększa liczbę zaklęć dostępnych w gildii o jedno na każdy jej poziom. | ● brak | 1500
5 5 5 |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Pagórek
|
Pagórek pozwala na rekrutację niziołków. | ● brak | 400 |
Zagroda
|
Zagroda pozwala na rekrutację dzików. | ● Pagórek | 800 |
Odlewnia
|
Odlewnia pozwala na rekrutację żelaznych golemów. | ● Pagórek | 1500
5 5 |
Rozbudowana odlewnia
|
Rozbudowana odlewnia pozwala na rekrutację stalowych golemów. | ● Studnia
● Odlewnia |
1500
5 |
Gniazdo na urwisku
|
Gniazdo na urwisku pozwala na rekrutację roków. | ● Zagroda | 3000
5 |
Wieża z kości słoniowej
|
Wieża z kości słoniowej pozwala na rekrutację magów. | ● Gildia magów, poziom 1
● Odlewnia |
3500
5 5 5 |
Rozbudowana wieża
|
Rozbudowana wieża pozwala na rekrutację arcymagów. | ● Biblioteka
● Wieża z kości słoniowej |
4000
5 5 |
Zamek w chmurach
|
Zamek w chmurach pozwala na rekrutację olbrzymów. | ● Gniazdo na urwisku
● Wieża z kości słoniowej |
12500
5 5 20 |
Rozbudowany zamek w chmurach
|
Rozbudowany zamek w chmurach pozwala na rekrutację tytanów. | ● Zamek w chmurach | 12500
5 5 20 |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Studnia
|
Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo. | ● brak | 500 |
Sad
|
Sad zwiększa przyrost niziołków o 8 tygodniowo. | ● brak | 1000 |
Powrót do góry |