Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Zamek
|
Zamek ułatwia obronę miasta (ustawia fortyfikacje) oraz zapewnia przychód 1000 sztuk złota na dzień. Pozwala na dalszą rozbudowę miasta. | ● brak | 5000
20 20 |
Fosa
|
Fosa spowalnia atakujące oddziały podczas oblężenia miasta. Jednostki przechodzące przez fosę muszą się w niej zatrzymać. Każdy oddział znajdujący się w fosie otrzymuję zwiększone obrażenia. | ● brak | 750 |
Lewa wieżyczka
|
Lewa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. | ● brak | 1500
5 |
Prawa wieżyczka
|
Prawa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. | ● brak | 1500
5 |
Kwatera kapitana
|
W kwaterze mieszka kapitan, który dowodzi obroną zamku pod nieobecność bohatera. | ● brak | 500 |
Kapitan
|
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Karczma
|
Karczma zwiększa morale oddziałów broniących zamku. | ● brak | 500
5 |
Gildia złodziei
|
Gildia złodziei dostarcza informacji na temat oponentów. Dodatkowe gildie poszerzają zakres informacji. | ● brak | 750
5 |
Targowisko
|
Targowisko pozwala na wymianę surowców. Dodatkowe targowiska poprawiają kurs wymiany. | ● brak | 500
5 |
Statua
|
Statua zwiększa przychód dzienny miasta o 250 sztuk złota. | ● brak | 1250
5 |
Stocznia
|
W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 sztuk złota oraz 10 sągów drewna. | ● dostęp do morza | 2000
20 |
Loch
|
Loch zwiększa przychód dzienny miasta o 500 sztuk złota. | ● brak | 3000
5 10 |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Gildia magów, poziom 1
|
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę magii.
Dostępne są tu 3 czary poziomu pierwszego. |
● brak | 2000
5 5 |
Gildia magów, poziom 2
|
Dodaje 3 zaklęcia poziomu drugiego. | ● Gildia magów, poziom 1 | 1000
5 5 4 |
Gildia magów, poziom 3
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu trzeciego. | ● Gildia magów, poziom 2 | 1000
5 5 6 |
Gildia magów, poziom 4
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu czwartego. | ● Gildia magów, poziom 3 | 1000
5 5 8 |
Gildia magów, poziom 5
|
Dodaje 1 czar poziomu piątego. | ● Gildia magów, poziom 4 | 1000
5 5 10 |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Jaskinia
|
Jaskinia pozwala na rekrutację centaurów. | ● brak | 500 |
Krypta
|
Krypta pozwala na rekrutację gargulców. | ● Jaskinia | 1000
10 |
Gniazdo
|
Gniazdo pozwala na rekrutację gryfów. | ● Jaskinia | 2000 |
Labirynt
|
Labirynt pozwala na rekrutację minotaurów. | ● Krypta | 3000
10 |
Rozbudowany labirynt
|
Rozbudowany labirynt pozwala na rekrutację królewskich minotaurów. | ● Labirynt | 2000
5 |
Bagno
|
Bagno pozwala na rekrutację hydr. | ● Gniazdo | 4000
10 |
Zielona wieża
|
Zielona wieża pozwala na rekrutację zielonych smoków. | ● Labirynt
● Bagno |
15000
30 20 |
Czerwona wieża
|
Czerwona wieża pozwala na rekrutację czerwonych smoków. | ● Zielona wieża | 5000
5 10 |
Czarna wieża
|
Czarna wieża pozwala na rekrutację czarnych smoków. | ● Czerwona wieża | 5000
5 10 |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Studnia
|
Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo. | ● brak | 500 |
Wodospad
|
Wodospad zwiększa przyrost centaurów o 8 tygodniowo. | ● brak | 1000 |
Powrót do góry |