
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Zamek
![]() |
Zamek ułatwia obronę miasta (ustawia fortyfikacje) oraz zapewnia przychód 1000 sztuk złota na dzień. Pozwala na dalszą rozbudowę miasta. | ● brak | 5000 ![]() 20 ![]() ![]() |
Fosa
![]() |
Fosa spowalnia atakujące oddziały podczas oblężenia miasta. Jednostki przechodzące przez fosę muszą się w niej zatrzymać. Każdy oddział znajdujący się w fosie otrzymuję zwiększone obrażenia. | ● brak | 750 ![]() |
Lewa wieżyczka
![]() |
Lewa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. | ● brak | 1500 ![]() 5 ![]() |
Prawa wieżyczka
![]() |
Prawa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. | ● brak | 1500 ![]() 5 ![]() |
Kwatera kapitana
![]() |
W kwaterze mieszka kapitan, który dowodzi obroną zamku pod nieobecność bohatera. | ● brak | 500 ![]() |
Kapitan
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Karczma
![]() |
Karczma zwiększa morale oddziałów broniących zamku. | ● brak | 500 ![]() 5 ![]() |
Gildia złodziei
![]() |
Gildia złodziei dostarcza informacji na temat oponentów. Dodatkowe gildie poszerzają zakres informacji. | ● brak | 750 ![]() 5 ![]() |
Targowisko
![]() |
Targowisko pozwala na wymianę surowców. Dodatkowe targowiska poprawiają kurs wymiany. | ● brak | 500 ![]() 5 ![]() |
Statua
![]() |
Statua zwiększa przychód dzienny miasta o 250 sztuk złota. | ● brak | 1250 ![]() 5 ![]() |
Stocznia
![]() |
W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 sztuk złota oraz 10 sągów drewna. | ● dostęp do morza | 2000 ![]() 20 ![]() |
Loch
![]() |
Loch zwiększa przychód dzienny miasta o 500 sztuk złota. | ● brak | 3000 ![]() 5 ![]() ![]() |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Gildia magów, poziom 1
![]() |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę magii.
Dostępne są tu 3 czary poziomu pierwszego. |
● brak | 2000 ![]() 5 ![]() ![]() |
Gildia magów, poziom 2
![]() |
Dodaje 3 zaklęcia poziomu drugiego. | ● Gildia magów, poziom 1 | 1000 ![]() 5 ![]() ![]() 4 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gildia magów, poziom 3
![]() |
Dodaje 2 zaklęcia poziomu trzeciego. | ● Gildia magów, poziom 2 | 1000 ![]() 5 ![]() ![]() 6 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gildia magów, poziom 4
![]() |
Dodaje 2 zaklęcia poziomu czwartego. | ● Gildia magów, poziom 3 | 1000 ![]() 5 ![]() ![]() 8 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gildia magów, poziom 5
![]() |
Dodaje 1 czar poziomu piątego. | ● Gildia magów, poziom 4 | 1000 ![]() 5 ![]() ![]() 10 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Jaskinia
![]() |
Jaskinia pozwala na rekrutację centaurów. | ● brak | 500 ![]() |
Krypta
![]() |
Krypta pozwala na rekrutację gargulców. | ● Jaskinia | 1000 ![]() 10 ![]() |
Gniazdo
![]() |
Gniazdo pozwala na rekrutację gryfów. | ● Jaskinia | 2000 ![]() |
Labirynt
![]() |
Labirynt pozwala na rekrutację minotaurów. | ● Krypta | 3000 ![]() 10 ![]() |
Rozbudowany labirynt
![]() |
Rozbudowany labirynt pozwala na rekrutację królewskich minotaurów. | ● Labirynt | 2000 ![]() 5 ![]() |
Bagno
![]() |
Bagno pozwala na rekrutację hydr. | ● Gniazdo | 4000 ![]() 10 ![]() |
Zielona wieża
![]() |
Zielona wieża pozwala na rekrutację zielonych smoków. | ● Labirynt
● Bagno |
15000 ![]() 30 ![]() ![]() |
Czerwona wieża
![]() |
Czerwona wieża pozwala na rekrutację czerwonych smoków. | ● Zielona wieża | 5000 ![]() 5 ![]() ![]() |
Czarna wieża
![]() |
Czarna wieża pozwala na rekrutację czarnych smoków. | ● Czerwona wieża | 5000 ![]() 5 ![]() ![]() |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Studnia
![]() |
Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo. | ● brak | 500 ![]() |
Wodospad
![]() |
Wodospad zwiększa przyrost centaurów o 8 tygodniowo. | ● brak | 1000 ![]() |
Powrót do góry |