Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Zamek
|
Zamek ułatwia obronę miasta (ustawia fortyfikacje) oraz zapewnia przychód 1000 sztuk złota na dzień. Pozwala na dalszą rozbudowę miasta. | ● brak | 5000
20 20 |
Fosa
|
Fosa spowalnia atakujące oddziały podczas oblężenia miasta. Jednostki przechodzące przez fosę muszą się w niej zatrzymać. Każdy oddział znajdujący się w fosie otrzymuję zwiększone obrażenia. | ● brak | 750 |
Lewa wieżyczka
|
Lewa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. | ● brak | 1500
5 |
Prawa wieżyczka
|
Prawa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. | ● brak | 1500
5 |
Kwatera kapitana
|
W kwaterze mieszka kapitan, który dowodzi obroną zamku pod nieobecność bohatera. | ● brak | 500 |
Kapitan
|
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Karczma
|
Karczma zwiększa morale oddziałów broniących zamku. | ● brak | 500
5 |
Gildia złodziei
|
Gildia złodziei dostarcza informacji na temat oponentów. Dodatkowe gildie poszerzają zakres informacji. | ● brak | 750
5 |
Targowisko
|
Targowisko pozwala na wymianę surowców. Dodatkowe targowiska poprawiają kurs wymiany. | ● brak | 500
5 |
Statua
|
Statua zwiększa przychód dzienny miasta o 250 sztuk złota. | ● brak | 1250
5 |
Stocznia
|
W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 sztuk złota oraz 10 sągów drewna. | ● dostęp do morza | 2000
20 |
Tęcza
|
Tęcza zwiększa szczęście przyjaznych oddziałów o 2 podczas oblężeń. | ● brak | 1500
10 |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Gildia magów, poziom 1
|
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę magii.
Dostępne są tu 3 czary poziomu pierwszego. |
● brak | 2000
5 5 |
Gildia magów, poziom 2
|
Dodaje 3 zaklęcia poziomu drugiego. | ● Gildia magów, poziom 1 | 1000
5 5 4 |
Gildia magów, poziom 3
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu trzeciego. | ● Gildia magów, poziom 2 | 1000
5 5 6 |
Gildia magów, poziom 4
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu czwartego. | ● Gildia magów, poziom 3 | 1000
5 5 8 |
Gildia magów, poziom 5
|
Dodaje 1 czar poziomu piątego. | ● Gildia magów, poziom 4 | 1000
5 5 10 |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Dom na drzewie
|
Dom na drzewie pozwala na rekrutację rusałek. | ● brak | 500
5 |
Domek
|
Domek pozwala na rekrutację krasnoludów. | ● Dom na drzewie
● Karczma |
1000
5 |
Rozbudowany domek
|
Rozbudowany domek pozwala na rekrutację krasnoludów wojowników. | ● Domek
● Studnia |
1500
5 |
Tor strzelecki
|
Tor strzelecki pozwala na rekrutację elfów. | ● Dom na drzewie | 1500 |
Rozbudowany tor strzelecki
|
Rozbudowany tor strzelecki pozwala na rekrutację wysokich elfów. | ● Kamienny krąg | 1500
5 |
Kamienny krąg
|
Kamienny krąg pozwala na rekrutację druidów. | ● Gildia magów, poziom 1
● Tor strzelecki |
2500
10 |
Rozbudowany kamienny krąg
|
Rozbudowany kamienny krąg pozwala na rekrutację wielkich druidów. | ● Kamienny krąg | 1500
5 |
Ogrodzona łąka
|
Ogrodzona łąka pozwala na rekrutację jednorożców. | ● Kamienny krąg | 3000
10 10 |
Czerwona wieża
|
Czerwona wieża pozwala na rekrutację feniksów. | ● Ogrodzona łąka | 10000
30 20 |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Studnia
|
Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo. | ● brak | 500 |
Kryształowy ogród
|
Kryształowy ogród zwiększa przyrost rusałek o 8 tygodniowo. | ● brak | 1000 |
Powrót do góry |