Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Zamek
|
Zamek ułatwia obronę miasta (ustawia fortyfikacje) oraz zapewnia przychód 1000 sztuk złota na dzień. Pozwala na dalszą rozbudowę miasta. | ● brak | 5000
20 20 |
Fosa
|
Fosa spowalnia atakujące oddziały podczas oblężenia miasta. Jednostki przechodzące przez fosę muszą się w niej zatrzymać. Każdy oddział znajdujący się w fosie otrzymuję zwiększone obrażenia. | ● brak | 750 |
Lewa wieżyczka
|
Lewa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. | ● brak | 1500
5 |
Prawa wieżyczka
|
Prawa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. | ● brak | 1500
5 |
Kwatera kapitana
|
W kwaterze mieszka kapitan, który dowodzi obroną zamku pod nieobecność bohatera. | ● brak | 500 |
Kapitan
|
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Kapliczka
|
Kapliczka zwiększa o 10% umiejętność Nekromancji u wszystkich najętych bohaterów. | ● brak | 4000
10 10 |
Gildia złodziei
|
Gildia złodziei dostarcza informacji na temat oponentów. Dodatkowe gildie poszerzają zakres informacji. | ● brak | 750
5 |
Targowisko
|
Targowisko pozwala na wymianę surowców. Dodatkowe targowiska poprawiają kurs wymiany. | ● brak | 500
5 |
Statua
|
Statua zwiększa przychód dzienny miasta o 250 sztuk złota. | ● brak | 1250
5 |
Stocznia
|
W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 sztuk złota oraz 10 sągów drewna. | ● dostęp do morza | 2000
20 |
Wieczna burza
|
Wieczna burza zwiększa moc zaklęć obrońcy zamku o 2 podczas oblężeń. | ● brak | 1000
10 10 |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Gildia magów, poziom 1
|
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę magii.
Dostępne są tu 3 czary poziomu pierwszego. |
● brak | 2000
5 5 |
Gildia magów, poziom 2
|
Dodaje 3 zaklęcia poziomu drugiego. | ● Gildia magów, poziom 1 | 1000
5 5 4 |
Gildia magów, poziom 3
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu trzeciego. | ● Gildia magów, poziom 2 | 1000
5 5 6 |
Gildia magów, poziom 4
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu czwartego. | ● Gildia magów, poziom 3 | 1000
5 5 8 |
Gildia magów, poziom 5
|
Dodaje 1 czar poziomu piątego. | ● Gildia magów, poziom 4 | 1000
5 5 10 |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Wykopalisko
|
Wykopalisko pozwala na rekrutację szkieletów. | ● brak | 400 |
Cmentarz
|
Cmentarz pozwala na rekrutację zombie. | ● Wykopalisko | 1000 |
Rozbudowany cmentarz
|
Rozbudowany cmentarz pozwala na rekrutację zmutowanych zombie. | ● Cmentarz | 1000 |
Piramida
|
Piramida pozwala na rekrutację mumii. | ● Wykopalisko | 1500
10 |
Rozbudowana piramida
|
Rozbudowana piramida pozwala na rekrutację królewskich mumii. | ● Piramida | 1500
10 |
Posiadłość
|
Posiadłość pozwala na rekrutację wampirów. | ● Gildia złodziei
● Piramida |
3000
10 |
Rozbudowana posiadłość
|
Rozbudowana posiadłość krąg pozwala na rekrutację wampirzych lordów. | ● Posiadłość | 4000
5 10 |
Mauzoleum
|
Mauzoleum pozwala na rekrutację liszy. | ● Gildia magów, poziom 1
● Cmentarz |
4000
10 10 |
Rozbudowane mauzoleum
|
Rozbudowane mauzoleum pozwala na rekrutację potężnych liszy. | ● Mauzoleum | 3000
5 5 |
Laboratorium
|
Laboratorium pozwala na rekrutację kościanych smoków. | ● Mauzoleum | 10000
10 10 5 |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Studnia
|
Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo. | ● brak | 500 |
Stos czaszek
|
Stos czaszek zwiększa przyrost szkieletów o 8 tygodniowo. | ● brak | 1000 |
Powrót do góry |