Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Zamek
|
Zamek ułatwia obronę miasta (ustawia fortyfikacje) oraz zapewnia przychód 1000 sztuk złota na dzień. Pozwala na dalszą rozbudowę miasta. | ● brak | 5000
20 20 |
Fosa
|
Fosa spowalnia atakujące oddziały podczas oblężenia miasta. Jednostki przechodzące przez fosę muszą się w niej zatrzymać. Każdy oddział znajdujący się w fosie otrzymuję zwiększone obrażenia. | ● brak | 750 |
Lewa wieżyczka
|
Lewa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. | ● brak | 1500
5 |
Prawa wieżyczka
|
Prawa wieżyczka zwiększa możliwość ostrzału wroga podczas oblężenia miasta. | ● brak | 1500
5 |
Kwatera kapitana
|
W kwaterze mieszka kapitan, który dowodzi obroną zamku pod nieobecność bohatera. | ● brak | 500 |
Fortyfikacje
|
Fortyfikacje wzmacniają mury zamku sprawiając, że ich zniszczenie zajmuje więcej czasu. | ● brak | 1500
5 15 |
Kapitan
|
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Karczma
|
Karczma zwiększa morale oddziałów broniących zamku. | ● brak | 500
5 |
Gildia złodziei
|
Gildia złodziei dostarcza informacji na temat oponentów. Dodatkowe gildie poszerzają zakres informacji. | ● brak | 750
5 |
Targowisko
|
Targowisko pozwala na wymianę surowców. Dodatkowe targowiska poprawiają kurs wymiany. | ● brak | 500
5 |
Statua
|
Statua zwiększa przychód dzienny miasta o 250 sztuk złota. | ● brak | 1250
5 |
Stocznia
|
W stoczni można budować statki. Koszt budowy statku wynosi 1000 sztuk złota oraz 10 sągów drewna. | ● dostęp do morza | 2000
20 |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Gildia magów, poziom 1
|
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę magii.
Dostępne są tu 3 czary poziomu pierwszego. |
● brak | 2000
5 5 |
Gildia magów, poziom 2
|
Dodaje 3 zaklęcia poziomu drugiego. | ● Gildia magów, poziom 1 | 1000
5 5 4 |
Gildia magów, poziom 3
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu trzeciego. | ● Gildia magów, poziom 2 | 1000
5 5 6 |
Gildia magów, poziom 4
|
Dodaje 2 zaklęcia poziomu czwartego. | ● Gildia magów, poziom 3 | 1000
5 5 8 |
Gildia magów, poziom 5
|
Dodaje 1 czar poziomu piątego. | ● Gildia magów, poziom 4 | 1000
5 5 10 |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Chata kryta słomą
|
Chata kryta słomą pozwala na rekrutację chłopów. | ● brak | 200 |
Tor strzelecki
|
Tor strzelecki pozwala na rekrutację łuczników. | ● Chata kryta słomą | 1000 |
Rozbudowany tor strzelecki
|
Rozbudowany tor strzelecki pozwala na rekrutację łowców. | ● Tor strzelecki | 1500
5 |
Kuźnia
|
Kuźnia pozwala na rekrutację pikinierów. | ● Chata kryta słomą
● Studnia |
1000 5 |
Rozbudowana kuźnia
|
Rozbudowana kuźnia pozwala na rekrutację weteranów. | ● Kuźnia
● Zbrojownia |
1000 5 |
Zbrojownia
|
Zbrojownia pozwala na rekrutację zbrojnych. | ● Chata kryta słomą | 2000
10 10 |
Rozbudowana zbrojownia
|
Rozbudowana zbrojownia pozwala na rekrutację mistrzów miecza. | ● Tor strzelecki
● Kuźnia ● Zbrojownia |
2000
5 5 |
Plac turniejowy
|
Plac turniejowy pozwala na rekrutację konnych. | ● Tor strzelecki
● Kuźnia ● Zbrojownia |
3000
20 |
Rozbudowany plac turniejowy
|
Rozbudowany plac turniejowy pozwala na rekrutację czempionów. | ● Plac turniejowy | 3000
10 |
Katedra
|
Katedra pozwala na rekrutację paladynów. | ● Tor strzelecki
● Kuźnia ● Zbrojownia |
5000
20 20 |
Rozbudowana katedra
|
Rozbudowana katedra pozwala na rekrutację krzyżowców. | ● Katedra | 5000
10 10 |
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
Studnia
|
Studnia zwiększa przyrost populacji wszystkich stworzeń w zamku o 2 jednostki tygodniowo. | ● brak | 500 |
Farma
|
Farma zwiększa przyrost chłopów o 8 tygodniowo. | ● brak | 1000 |
Powrót do góry |