Atak
Obrona Obrażenia Punkty życia Szybkość Koszt Przyrost Wartość AI |
1
1 1 1 bardzo niska (2) 20 12 33 |
|
● brak zdolności specjalnych | ||
Komentarz: Niestety najsłabsza jednostka w grze - mięso armatnie dla absolutnie wszystkich. Nie są groźni nawet w bardzo dużych grupach. Jednak warto zauważyć, że posiadają pewne taktyczne znaczenie – dla Nekromanty oczywiście. |
5
3 2 - 3 10 bardzo niska (2) 150 8 312 |
Atak
Obrona Obrażenia Punkty życia Szybkość Koszt Przyrost Wartość AI |
5
3 2 - 3 10 średnia (4) 200 8 463 |
||
● strzela, 12 strzałów | Zdolności | ● strzela dwukrotnie, 24 strzały | ||
Komentarz: Jedyne strzelające jednostki w mieście Rycerza. Standardowy atak, niska obrona, bardzo mała ilość punktów życia, a do tego bardzo niska szybkość czynią z nich jednostkę raczej mało użyteczną. Wróg często zdąży ich zaatakować zanim wystrzelą.
Przy ulepszeniu sytuacja znacząco polepsza się - płacimy za nich 50 sztuk złota więcej, a co otrzymujemy w zamian? Pod względem statystyk – zbawienne 2 punkty szybkości, ale ponadto łowcy w odróżnieniu od łuczników mogą oddać dwa strzały. Jeśli tylko zdołają wystrzelić, to stanowią cenne wsparcie dla Rycerza. |
5
9 3 - 4 15 średnia (4) 200 5 639 |
Atak
Obrona Obrażenia Punkty życia Szybkość Koszt Przyrost Wartość AI |
5
9 3 - 4 20 duża (5) 250 5 824 |
||
● brak zdolności specjalnych | Zdolności | ● brak zdolności specjalnych | ||
Komentarz: Średnia jednostka piechoty, bardziej przydatna w obronie niż w ataku. Mają trochę mało punktów zdrowia, ale ze względu na dużą wartość punktów obrony mogą być użyteczni. Za 50 sztuk złota dostajemy całkiem niezłe ulepszenie: szybkość wyższa o 1 oraz 33% więcej punktów życia. Teraz weterani mogą być jeszcze bardziej defensywną jednostką. |
7
9 4 - 6 25 średnia (4) 250 4 1130 |
Atak
Obrona Obrażenia Punkty życia Szybkość Koszt Przyrost Wartość AI |
7
9 4 - 6 30 duża (5) 300 4 1350 |
||
● brak zdolności specjalnych | Zdolności | ● brak zdolności specjalnych | ||
Komentarz: Kolejna jednostka bardziej defensywna niż ofensywna. Trochę silniejsi od weteranów, a za tę samą cenę, mogą okazać się przydatni, także w ataku. Przy ulepszeniu, za 50 sztuk złota otrzymujemy nieco więcej punktów życia i większą szybkość. Niewiele zyskują, ale grając zamkiem Rycerza można sobie pozwolić na ten wydatek. |
10
9 5 - 10 30 bardzo duża (6) 300 3 1830 |
Atak
Obrona Obrażenia Punkty życia Szybkość Koszt Przyrost Wartość AI |
10
9 5 - 10 40 super duża (7) 375 3 2273 |
||
● brak zdolności specjalnych | Zdolności | ● brak zdolności specjalnych | ||
Komentarz: Dość dobra jednostka, ale jej największe zalety to naprawdę niska cena (dwukrotnie mniejsza niż innych jednostek 5. poziomu!) oraz bardzo duża szybkość. Poza tym jest to statystycznie jedyna jednostka bardziej ofensywna niż defensywna w armii Rycerza. Trochę mało obrażeń i punktów życia, ale to zdecydowanie więcej warte niż cena, jaką przyjdzie nam zapłacić.
Za naprawdę niewielką sumę 75 sztuk złota konni stają się jeszcze lepsi - bardzo dobre ulepszenie (podobne do tego u weteranów): +33% punktów życia i jeszcze większa szybkość (super duża). Teraz bardzo często to czempioni będą pierwsi ruszać do ataku na polu bitwy (pod tym względem konkurują wyłącznie z feniksami), mają przez to duże zastosowanie taktyczne w ataku. |
11
12 10 - 20 50 duża (5) 600 2 4704 |
Atak
Obrona Obrażenia Punkty życia Szybkość Koszt Przyrost Wartość AI |
11
12 10 - 20 65 bardzo duża (6) 1000 2 5822 |
||
● atakuje dwukrotnie | Zdolności | ● atakuje dwukrotnie
● niewrażliwy na klątwy ● zadaje podwójne obrażenia nieumarłym |
||
Komentarz: Najtańsza jednostka 6. poziomu (pięciokrotnie tańsza niż zielony smok i średnio dwukrotnie tańsza niż inne jednostki 6. poziomu). Niestety zadaje najmniejsze obrażenia, które mogą się nieco zwiększyć dzięki podwójnemu atakowi, nie zmienia to jednak faktu, że posiada dosyć niskie statystyki jak na jednostkę ostatniego poziomu. Paladyni mogą być jednak groźni dla jednostek z niższych poziomów.
Za krzyżowców musimy zapłacić 400 sztuk złota więcej, ale i tak są jednymi z najtańszych ulepszonych jednostek 6. poziomu. Ulepszenie daje im +30% punktów życia, bardzo dużą szybkość, odporność na Klątwy i podwójne obrażenia przeciwko nieumarłym. Stanowią bardzo cenne wsparcie dla armii Rycerza, ale ciągle nie dotrzymują kroku innym jednostkom 6. poziomu... |
Powrót do góry |