Ostatnio na naszym forum
  • Pokręcona mapa do Heroes II
    Autor: Roshalina, napisano 23 czerwca 2018 Przejdź
  • Ciekawostki z Heroes I oraz II
    Autor: Genjer2021s, napisano 2 stycznia 2018 Przejdź
  • Gra online
    Autor: Dybek, napisano 5 października 2017 Przejdź
Ostatnio dodane mapy
  • Dream of Ana
    Autor: Huntka, dodano Zobacz
  • Gyros Too!
    Autor: m00se, dodano Zobacz
  • Unholy King I
    Autor: DelphiUniverse, dodano Zobacz

Zaklęcia 2 poziomu

Zaklęcia bitewne

Zabójca smoków
Zabójca smoków
Koszt:
6 many
Zwiększa współczynnik ataku wskazanego przyjaznego oddziału o 5. Premia ta obowiązuje tylko przy atakach przeciwko smokom. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera.
Stalowa skóra
Stalowa skóra
Koszt:
6 many
Zwiększa współczynnik obrony wskazanego przyjaznego oddziału o 5. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera.
Promień osłabienia
Promień osłabienia
Koszt:
7 many
Zmniejsza współczynnik obrony wskazanego wrogiego oddziału o 3. Efekt zaklęcia kumuluje się. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera.
Oślepienie
Oślepienie
Koszt:
6 many
Wskazany wrogi oddział zostaje wyeliminowany z walki na tyle tur ile wynosi moc zaklęć bohatera. Gdy dany oddział zostanie wcześniej zaatakowany (jeszcze przed jego turą), kontratakuje zadając 50% obrażeń, a zaklęcie przestaje działać w następnej turze.
Błyskawica
Błyskawica
Koszt:
7 many
Wskazany wrogi oddział otrzymuje obrażenia równe 25 x moc zaklęć bohatera.
Promień zimna
Promień zimna
Koszt:
6 many
Wskazany wrogi oddział otrzymuje obrażenia równe 20 x moc zaklęć bohatera.
Drgawki śmierci
Drgawki śmierci
Koszt:
6 many
Wszystkie żywe oddziały na polu bitwy otrzymują obrażenia równe 5 x moc zaklęć bohatera.

Zaklęcia podróżne

Pokaż artefakty
Pokaż artefakty
Koszt:
2 many
Pokazuje lokalizacje wszystkich artefaktów na mapie (nie dotyczy artefaktów zakopanych).
Wizje
Wizje
Koszt:
6 many
Pokazuje dokładną ilość neutralnych armii i przewiduje jak się one zachowają (czy zaatakują, czy uciekną).
Nawiedzenie
Nawiedzenie
Koszt:
8 many
Sprawia, że obecnie odwiedzaną kopalnię nawiedzają duchy w ilości 4 x moc zaklęć bohatera. Kopalnia zaprzestaje wydobycia.
Przywołanie łodzi
Przywołanie łodzi
Koszt:
5 many
Przywołuje najbliższą łódź. Aby zaklęcie zadziałało, bohater musi znajdować się w sąsiedztwie wody.