Ostatnio na naszym forum
  • Za co je lubicie
    Autor: Bubeusz, napisano 19 listopada 2023 Przejdź
  • Wybór zamku w H1
    Autor: Kasdeya75, napisano 25 października 2023 Przejdź
  • Fheroes 2 - nowy engine do starej gry
    Autor: Hellburn, napisano 11 października 2023 Przejdź
Ostatnio dodane mapy
  • Resurectra
    Autor: Huntka, dodano Zobacz
  • Wizard Pact
    Autor: Robert Lakatos, dodano Zobacz
  • Troll Trails
    Autor: Andy Gels, dodano Zobacz

Zaklęcia 3 poziomu

Zaklęcia bitewne

Grupowe błogosławieństwo
Grupowe błogosławieństwo
Koszt:
12 many
Wszystkie przyjazne oddziały zadają maksymalne możliwe obrażenia. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera.
Grupowa klątwa
Grupowa klątwa
Koszt:
12 many
Wszystkie wrogie oddziały zadają minimalne możliwe obrażenia. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera.
Antymagia
Antymagia
Koszt:
7 many
Usuwa wszelkie negatywne i pozytywne efekty wpływające na wybrany przyjazny oddział i czyni go całkowicie niewrażliwym na zaklęcia. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera.
Grupowe rozproszenie
Grupowe rozproszenie
Koszt:
12 many
Usuwa wszelkie negatywne i pozytywne efekty wpływające na wszystkie oddziały.
Grupowe przyspieszenie
Grupowe przyspieszenie
Koszt:
10 many
Zwiększa zasięg ruchu wszystkich przyjaznych oddziałów o 2. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera.
Teleport
Teleport
Koszt:
9 many
Przenosi wybrany przyjazny oddział na wskazane miejsce na polu bitwy.
Paraliż
Paraliż
Koszt:
9 many
Wskazany wrogi oddział zostaje wyeliminowany z walki na tyle tur ile wynosi moc zaklęć bohatera. Gdy dany oddział zostanie wcześniej zaatakowany (jeszcze przed jego turą), nie kontratakuje, a zaklęcie przestaje działać w następnej turze.
Ożywienie martwych
Ożywienie martwych
Koszt:
10 many
Przywraca do życia wcześniej zabite oddziały nieumarłych. Siłę zaklęcia można obliczyć według wzoru: 50 x moc zaklęć bohatera / maksymalne punkty życia wskazanego oddziału = ożywione jednostki z zaokrągleniem w dół.
Kula ognia
Kula ognia
Koszt:
9 many
Wszystkie oddziały znajdujące się w polu rażenia otrzymują obrażenia równe 10 x moc zaklęć bohatera. Pole rażenia zaklęcia to wskazany hex oraz otaczające go pola (razem 7 pól).
Krąg zimna
Krąg zimna
Koszt:
9 many
Wszystkie oddziały znajdujące się w polu rażenia otrzymują obrażenia równe 10 x moc zaklęć bohatera. Pole rażenia zaklęcia to otaczające wskazany hex pola (razem 6 pól).
Fala śmierci
Fala śmierci
Koszt:
10 many
Wszystkie żywe oddziały na polu bitwy otrzymują obrażenia równe 10 x moc zaklęć bohatera.
Święte słowo
Święte słowo
Koszt:
9 many
Wszystkie nieumarłe oddziały na polu bitwy otrzymują obrażenia równe 10 x moc zaklęć bohatera.
Trzęsienie ziemi
Trzęsienie ziemi
Koszt:
15 many
Powoduje uszkodzenia murów zamku.

Zaklęcia podróżne

Pokaż miasta
Pokaż miasta
Koszt:
2 many
Pokazuje lokalizację wszystkich miast na mapie.
Pokaż bohaterów
Pokaż bohaterów
Koszt:
2 many
Pokazuje lokalizację wszystkich bohaterów na mapie.
Identyfikacja bohatera
Identyfikacja bohatera
Koszt:
9 many
Pokazuje dokładne statystyki oraz liczebność armii wrogiego bohatera.