Ostatnio na naszym forum
  • Pokręcona mapa do Heroes II
    Autor: Roshalina, napisano 23 czerwca 2018 Przejdź
  • Ciekawostki z Heroes I oraz II
    Autor: Genjer2021s, napisano 2 stycznia 2018 Przejdź
  • Gra online
    Autor: Dybek, napisano 5 października 2017 Przejdź
Ostatnio dodane mapy
  • Dream of Ana
    Autor: Huntka, dodano Zobacz
  • Gyros Too!
    Autor: m00se, dodano Zobacz
  • Unholy King I
    Autor: DelphiUniverse, dodano Zobacz

Zaklęcia 5 poziomu

Zaklęcia bitewne

Hipnoza
Hipnoza
Koszt:
15 many
Pozwala przejąć kontrolę nad oddziałem wroga na 1 turę. Można zahipnotyzować oddziały, których suma punktów życia nie przekracza 25 x moc zaklęć bohatera.
Prawdziwe wskrzeszenie
Prawdziwe wskrzeszenie
Koszt:
15 many
Przywraca na stałe do życia wcześniej zabite oddziały. Siłę zaklęcia można obliczyć według wzoru: 50 x moc zaklęć bohatera / maksymalne punkty życia wskazanego oddziału = wskrzeszone jednostki z zaokrągleniem w dół.
Lustrzane odbicie
Lustrzane odbicie
Koszt:
25 many
Tworzy kopię wybranego przyjaznego oddziału, której zdolności ofensywne są identyczne jak u oryginału. Po otrzymaniu jakichkolwiek obrażeń, kopia oddziału znika. Na polu bitwy może znajdować się tylko jedno lustrzane odbicie danego oddziału.
Przywołanie Żywiołaka powietrza
Przywołanie Żywiołaka powietrza
Koszt:
30 many
Przywołuje żywiołaki, których liczba wynosi 3 x moc zaklęć bohatera.
Przywołanie Żywiołaka ognia
Przywołanie Żywiołaka ognia
Koszt:
30 many
Przywołuje żywiołaki, których liczba wynosi 3 x moc zaklęć bohatera.
Przywołanie Żywiołaka wody
Przywołanie Żywiołaka wody
Koszt:
30 many
Przywołuje żywiołaki, których liczba wynosi 3 x moc zaklęć bohatera.
Przywołanie Żywiołaka ziemi
Przywołanie Żywiołaka ziemi
Koszt:
30 many
Przywołuje żywiołaki, których liczba wynosi 3 x moc zaklęć bohatera.
Armagedon
Armagedon
Koszt:
20 many
Rani wszystkie jednostki znajdujące się na polu bitwy, zadając obrażenia 50 x moc zaklęć bohatera.

Zaklęcia podróżne

Brama między wymiarami
Brama między wymiarami
Koszt:
10 many
Pozwala bohaterowi przenieść się w pobliskie miejsce.
Miejski portal
Miejski portal
Koszt:
20 many
Przenosi bohatera do dowolnego posiadanego miasta, o ile nie stacjonuje w nim inny bohater.