Ostatnio na naszym forum
  • Za co je lubicie
    Autor: Bubeusz, napisano 19 listopada 2023 Przejdź
  • Wybór zamku w H1
    Autor: Kasdeya75, napisano 25 października 2023 Przejdź
  • Fheroes 2 - nowy engine do starej gry
    Autor: Hellburn, napisano 11 października 2023 Przejdź
Ostatnio dodane mapy
  • Resurectra
    Autor: Huntka, dodano Zobacz
  • Wizard Pact
    Autor: Robert Lakatos, dodano Zobacz
  • Troll Trails
    Autor: Andy Gels, dodano Zobacz

Zaklęcia 4 poziomu

Zaklęcia bitewne

Grupowa tarcza
Grupowa tarcza
Koszt:
7 many
Wszystkie przyjazne oddziały otrzymują 50% mniej obrażeń z dystansu. Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera.
Grupowe uleczenie
Grupowe uleczenie
Koszt:
15 many
Usuwa wszelkie negatywne efekty wpływające na wszystkie przyjazne oddziały oraz przywraca punkty życia równe 5 x moc zaklęć bohatera.
Grupowe spowolnienie
Grupowe spowolnienie
Koszt:
15 many
Zmniejsza zasięg ruchu wszystkich wrogich oddziałów o 50% (zaokrąglając w górę). Czas trwania jest równy mocy zaklęć bohatera.
Szał bitewny
Szał bitewny
Koszt:
12 many
Sprawia, że jednostka atakuje na najbliższy oddział.
Wskrzeszenie
Wskrzeszenie
Koszt:
12 many
Przywraca do życia wcześniej zabite oddziały. Siłę zaklęcia można obliczyć według wzoru: 50 x moc zaklęć bohatera / maksymalne punkty życia wskazanego oddziału = wskrzeszone jednostki z zaokrągleniem w dół. Po zakończonej bitwie przywrócone do życia oddziały znikają.
Seria błyskawic
Seria błyskawic
Koszt:
15 many
Wskazany wrogi oddział otrzymuje obrażenia równe 40 x moc zaklęć bohatera. Następnie błyskawica przeskakuje na najbliższy oddział zadając mu 50% obrażeń, na trzeci zadając 25% i na czwarty zadając 12%.
Uderzenie ognia
Uderzenie ognia
Koszt:
15 many
Wszystkie oddziały znajdujące się w polu rażenia otrzymują obrażenia równe 10 x moc zaklęć bohatera. Pole rażenia zaklęcia to wskazany hex oraz wszystkie otaczające go pola w promieniu 2 (razem 19 pól).
Deszcz meteorów
Deszcz meteorów
Koszt:
15 many
Wszystkie oddziały znajdujące się w polu rażenia otrzymują obrażenia równe 25 x moc zaklęć bohatera. Pole rażenia zaklęcia to wskazany hex oraz otaczające go pola (razem 7 pól).
Święte zawołanie
Święte zawołanie
Koszt:
12 many
Wszystkie nieumarłe oddziały na polu bitwy otrzymują obrażenia równe 20 x moc zaklęć bohatera.
Burza żywiołów
Burza żywiołów
Koszt:
15 many
Wszystkie oddziały na polu bitwy otrzymują obrażenia równe 25 x moc zaklęć bohatera.

Zaklęcia podróżne

Pokaż wszystko
Pokaż wszystko
Koszt:
3 many
Cała kraina staje się widoczna.
Brama do miasta
Brama do miasta
Koszt:
10 many
Przenosi bohatera do najbliższego należącego do niego miasta, o ile nie jest ono okupowane przez innego bohatera.
Ustaw strażnika powietrza
Ustaw strażnika powietrza
Koszt:
15 many
Przyzywa żywiołaki, które pilnują odwiedzaną obecnie kopalnię przed wrogimi graczami. Ich ilość = 4 x moc zaklęć bohatera.
Ustaw strażnika ognia
Ustaw strażnika ognia
Koszt:
15 many
Przyzywa żywiołaki, które pilnują odwiedzaną obecnie kopalnię przed wrogimi graczami. Ich ilość = 4 x moc zaklęć bohatera.
Ustaw strażnika wody
Ustaw strażnika wody
Koszt:
15 many
Przyzywa żywiołaki, które pilnują odwiedzaną obecnie kopalnię przed wrogimi graczami. Ich ilość = 4 x moc zaklęć bohatera.
Ustaw strażnika ziemi
Ustaw strażnika ziemi
Koszt:
15 many
Przyzywa żywiołaki, które pilnują odwiedzaną obecnie kopalnię przed wrogimi graczami. Ich ilość = 4 x moc zaklęć bohatera.